kerst

kerst

maandag 20 augustus 2012

ETAGIERE

 de afgelopen drie weken mogen genieten
van een heerlijke vakantie
tijdens deze weken natuurlijk
ook heerlijk gesnufeld naar leuke spullen
en bij de kringloop liep ik tegen deze etagiere aan
die heb ik gedecoreerd met allerlei spulletjes
kanten kleedjes van de kringloop
hartje van knoopjes, sleutels
houten klos met kant
allemaal weer tijdens de vakantie gevonden









 hier heb ik wat sfeerlichtjes een dadeltak
kanten kleedjes en wat bij elkaar gebonden
wit geverfde pepertjes gebruikt





en zo heb je weer een heel mooi
en gezellig sfeertje op tafel

6 opmerkingen:

Blomkje en Wenje zei

Je hebt leuke spulletjes gevonden! Ook erg leuk gedecoreerd!

Groetjes, Pietrik

Home and Lifestyle zei

Zo'n etagere staat altijd mooi en al helemaal met zulke fraaie decoraties!

Fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Sarina zei

HEERLIJKE FOTO'S WEER.
Ik ben ook zo dol op etageres.
No een fijne avond,
roetjes,
Sarina

Anoniem zei

Leuk om weer iets nieuws gescoord te hebben. Je hebt het heel sfeervol op de foto gezet!
Fijne avond!

Lieve groet,
Gerry

Anoniem zei

ik vind je foto's niet echt duidelijk, maar een kringloop- aankoop doet mijn hart altijd sneller kloppen. Jammer dat er op een gegeven moment geen plek meer is in huis :-).
Groet,
Joke

Lovely Rivièra zei

Wat tof dat je goed geslaagd bent! Ik ga snel ook eens de winkels opzoeken. Helaas kan ik je foto's niet goed zien, maar wat ik kan zien ziet er mooi uit.

Liefs,
Maïsha