kerst

kerst

donderdag 28 juni 2012

KEUKEN PIMPEN

 zo was onze keuken
is nog echt een keuken van de woningbouw
van toen we het huis nog huurde
inmideels is het huis gekocht en hebben we
 al veel veranderd
maar de keuken kastjes nog niet
 een nieuwe keuken hoeft voor mij niet echt
maar de kastjes anders dat wel
dus dacht ik :
verven!!
en nieuwe grepen dr op
 zie hier het koffie hoekje
 de kastjes die dr boven hangen
met me verzameling weckpotten
 daar tegen over het aanrecht
ja ook die allemaal geschilderd en nieuwe grepen
 het is niet spier wit al lijkt het op de foto's
heb het met een roller aangebracht en dan weer geveegd
met een doek
en later nog afgeschuurd!


 sfeerhoekje op het aanrecht
 me oude buffetkasje


ik vind het heel goed geslaagd!!
en ben dr erg blij mee


6 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Dat is inderdaad een heel verschil, mooi hoor! Zo zie je maar dat je niet meteen een nieuwe keuken hoeft te plaatsen om een ander uiterlijk aan je keuken te geven!

Lieve groet, Ingrid

Barbara zei

Wow ziet er echt heel anders uit, super je witte keuken en helemaal af met de sfeervolle hoekjes.

Helemaal geslaagd!

Groetjes,
B.

Huize Kip Kakel zei

Dat je er blij mee bent kan ik me voorstellen, wat een positief verschil:)
Leuke keuken met mooie spulletjes,heerlijk toeven daar!
Groetjes Hannie

It's me zei

Ik ook !!...mooi hoor....liefs Ria....xxx...

Maaike zei

Hey Cindy, tis echt heel mooi geworden! Leuk om te zien hoe je met een paar vrij eenvoudige ingrepen zo'n groot verschil kunt maken. Geniet van het resultaat!
Groetjes, Maaie (frisse rommel)

House of Seasons zei

Daar mag je zeker blij mee zijn!!!
Heerlijk als het klaar is, en dan ervan genieten!
Liefs
Lia