kerst

kerst

zondag 24 april 2011

FIETSTOCHTJE LANGS DE BOLLEN!!











9 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat een prachtige bloemenvelden...wat zal dat mooi zijn om daar langsop of tussendoor te fietsen!

Fijn paasweekend! Lieve groet, Ingrid

What's in a day zei

Ik dacht dat onze bloesem mooi was, maar de bollenvelden zijn helemaal super, wat mooi zeg. Die kleuren en dan kilometers lang!!!
Leuk dat je me gaat volgen, gezellig, je blog wonen met een hart sprak me wel aan:) Hartjes, ik ben er dol op!!

Geniet nog van deze mooie dagen,Eefie

Geartsje zei

Hoi Cindy,
Dank je wel voor je berichtje op mijn blog. En de complimentjes.
Het is inderdaad de afgelopen dagen erg druk geweest, vooral gisteren was het super.
Ben dus erg tevreden. Probeer deze week nog wat foto's te plaatsen.
Leuk blog heb je. Ik heb me aangemeld als volger van jouw blog.
Prachtige foto's zijn het van de bollenvelden. Daar word je helemaal blij van.
Fijne dag. Groetjes, Geartsje

Stina zei

Hoii,

leuk om te zien he die tulpen, wij zijn tweede Paasdag wezen kijken, heb er ook een post over geplaatst, ga je volgen, enne je bent ook welkom bij mij...

fijne avond
gr Stina

Eveline zei

Hier ook van die mooie gekleurde velden. Zag ze ook bij Stina. Wat lijkt me dat wijs om daar zo dichtbij te wonen. Vooral de onderste foto's zijn erg mooi.
Ik ga je volgen! Ik word erg blij van dit soort plaatjes.

Groeten Eveline

Michelle zei

Hoi Cindy,
Wat is dat toch een mooi uitzicht! ik zag laatst bij iemand ook zo'n foto's van zulke bloemenvelden, prachtig zijn ze, die zie je hier in Belgie niet alleen hooivelden, gras en koren...heeft ook z'n charmes hoor, maar die velden met bloemen is gewoon heerlijk fleurig en vrolijk!

Leuk blog heb je!
Groetjes Michelle

Michelle zei

Hoi Cindy
Dankjewel voor je berichtje op mijn sweet brocante! ik heb ook nog een ander blog dat je mss leuker vind...sweet brocante is mijn verkoopblog.
deze is mijn blog van thuis...http://indezevendehemel.blogspot.com/

Fijne week!
Groetjes Michelle

Sjoukje zei

Wat een fleur en kleur, daar wordt je helemaal blij van~! Prachtige foto's zijn het geworden. Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten op mijn blog, ik ga je ook zeker volgen.Leuk~!
Fijne dag, groetjes Sjoukje

Het Hoogerhuys zei

Leuk dat je je als volger hebt aangemeld bij me Cindy.
Prachtige foto's van de bollenvelden,
tot gauw, groetjes, Sandra